From red to blue

Ostatnio zaszło dookoła mnie parę istotnych zmian, zatem podtrzymując ten trend wprowadzam parę zmian zmian na blogu. Od dnia dzisiejszego będzie on istniał będzie pod adresem https://zaak404.wordpress.com.
Jakie to istotne zmiany? Ano takie, że na chwilę obecną oficjalnie zakończyłem swoją edukację i mogę się posługiwać tytułem inżyniera. Dla zainteresowanych programem jaki powstał w ramach pracy dyplomowej [link]. Na razie nie planuję studiów drugiego stopnia, ale kto wie co przyniesie przyszłość ;)
Druga istotna dla mnie zmiana to nowy sprzęt na biurku. Starego Asusa A6JC-Q085h zastąpił potworek z serii ROG – Asus G73SW. Mam zaufanie do sprzętu i serwisu Asusa, a biorąc pod uwagę wydajność i względy ergonomiczne tego modelu, był to jedyny rozsądny wybór. Maszynka jest po prostu świetna, mógłbym długo opowiadać o jej zaletach.
Jako, że ostatnio pojawiło się w moim grafiku więcej wolnego czasu, to być może skrobnę coś tutaj częściej, ale to nic pewnego ;)

Skomentuj

